vart e vi på väg?

4 påäng:Mysigt ställe norr om Stockholm


3 påäng:Har finns de mesta man behöver centrum med mat och klädaffärer fikaställen och pup om man missar systemets stängnings tid då man planerat en vin kväll *ironi*


2 påäng:I de här området har några andra numera piteåbor bott. Mia, mamma, madde, angel, sara, linn har oxå varit här så ni borde ha koll...


1 påäng: Nästan framme, till vad som måste vara sveriges fulaste fasad, där jag har bott =P


Yess hasselgatan i Upplands-Väsby Där jag tillbringat ett år av mitt liv för vad som känns som en hel livstid sen, somsagt förskräcklig fasad å balkongerna e inte mycket bättre undrar om arkitekten var färg blind? Ja de e ju byggt på 70-talet så jag antart att de ursäcktar de hela. Men lägenheten var fin å rymlig =)


Tror att de var på 4:de våningen här uppe som jag bodde


nedan någrabilder från stationen, de var ju så oförskämt bra väder den här dagen, de var de iofs i dag oxå men de var inte i dag jag var där.



I dag har jag varit på stan en sväng tanckan var shopping men de blev inte så mycket av den varan mest kaffe=)
Kram på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

åh upplandsväsby;) det var länge sedan, snacka om att åren går....



Ha det gött, syns snart;) ofattbart att du varit borta i en månad!

Ofattbart att det är juni sommaren är här=) nu är det dags.

2010-06-01 @ 09:59:25
URL: http://bmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: