Mina modeteckningar

Ja jag tycker i allafall att mina teckningskunskaper har gått framåt eller åtminstone e på samma plan som för ett par år sen =) Så här nedan har vi 3 olika typer av modeteckningar finns nog lika många stilar som de finns illustratörer...




Nu ska jag ut på stan ska bli skönta att stora runt med lite lungn shopping har bara ett ärende att avklara å sen förhoppningsvis en fika i goda vänners sällskap!
Kram/Tessy


me ute i solen i går å de ser ut att vara lika fint å varmt i dag*ler*


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej!

Hoppas att du mår bra. Jag tycker att du har gått framåt. Sköt om dig och ha de så härligt o roligt. Kramar C.

2010-05-31 @ 14:59:00
Postat av: Madde

Ååååååhhh!! Jag bara älskar den nedre teckningen till vänster! It's awsome! :D

2010-05-31 @ 19:53:41
URL: http://nordsvensken.blogg.se/
Postat av: Linn

Går framåt?! De där ser ju att komma från

vilket internationellt modemagasin som helst!

Verkligen SUPERNICE!!

Du borde försöka frilansa inom detta, vet att

de är mycket konkurrens men du har ju

verkligen talang!Tro på dig själv!

Kram och Puss! <3

2010-05-31 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: