Tänk att detta e värklighet...

Svårt att tro en dag som denna då man kikar ut, men de kan faktist se ut så här i piteå =)


Tänk....sitta ute å fika *ler*


I stället får vi dras med......

.....just de snö! Hallå de har vart så här sen november! Dax för omväxling! Å då klagar jag inte på de soliga vädret på bilden =P

Nä ingen vidare dag i dag de här med snö å väderomslag e inte min kropps grej, hoppas kunna ta i hop mig så jag kan köra bil.

Nu börjar de bli dax att röra på sig ska klä mig å packa för i mön blir de fiske tävling, ger mig fn på att de kommer att snöa!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej, ja vi har haft en bra lördag, middag på 1906 och efterrätt hos oss=).



Klädkaoset upp börjar övergå till ordning, nu är det "bara" allt kaos i källaren kvar, passar ju bra då snön vräker ner.



Hoppas du mår fint, vi syns ju på måndag, på RA-N (fikat) (känns som en evighet sen, som vanligt;)



Ha en bra söndag



Kramis/Mia

2010-03-27 @ 21:05:50
URL: http://bmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: