Strömbackas BAL 2010

Tyvärr var jag inte å såg på balen i år, tycker annars att de riktigt kul och se alla fina klänningar och håruppsättningar. Då e de ju bra om man känner nån som var där å fotade så man kan få lite bilder. De allra flesta var verkligen superfina! Hade tänkt göra en topplista av dem jag gillade bäst men kan inte bestämma mig så jag radar heltenkelt upp de jag tyckte va finast först!

                    
Orage e inte direkt min favofräg men den klänningen var toppen snygg! Å passformen på den röda e otroligt perfekt!

                         
Lite Carrie över den vita tycker jag =)

                         
                                


                  
                   


                     

                   
De var många andra som oxå var jätte fina men de här var mina favoriter. Konsentrerade mig mest på tjejerna för de e de jag tycker e intressant. Dessa tjejer (å killar) tycker jag har tänky på heleten och verkligen lyckats få till de snygg klänning som sitter bra och fina håruppsättningar=)

Sen så kan ju allt vara super fint (hår klänning passform) men de e ju inte så kul om flera dycker upp i samma klänning lyckades hitta 6st lika dana =P. Å ja visst klänningen e jätte fin men....
              

Som sagt många var jättefina! Men de finns ju ett par saker man kan tänka på som i för sig kan vara svåra att veta i förväg och sen e de kaske inte så mycket annat att göra än ta på sig klänningen och le, men man kan ju dra lärdommar av vissa saker...

               
Lite varning för den här typen av tyg å skärning...  Å ska man ha axelbandslöst så e de ju bra om den sitter ordentligt här tycker jag att de ser ut att vara på gränsen att den vill åka ner och de e ju inget som jag tycker man ska behöva oroa sig för en kväll som denna.

                       
Tycker oxå man ska vara försiktig men vek och andra detaljer på kjolen-delen de kan lätt som här se tjafsigt ut. En underkjol i de här fallet hade kunna rädda siturationen. nedan ser vi ett ex då de funkar aldeles utmärkt
                     
Bilden nedan lämnar jag utan komentar, men med en fråga...

                      Hur tänkte tjejen? vad hände??

                           
De här gillade jag tjejen i svart vit och killen i färg, genomtänkt och snyggt!

                           
Same killen och hans baldejt får avsluta inlägget riktigt fint par =)

De var min sammanfattning från årets strömbackabal. Rätt? fel? komentera gärna.

Nu ska jag sussa e hur trött som hälst!!! KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Favoriten var pirat-temat! Det var annorlunda och jäkligt välgjort. Tjejen i den vita figursydda klänningen var riktigt fin, synd att hon bara böjer nacken bakåt så att näsan ser ut som ett tryne =/ Dåligt kort, men fin klänning med andra ord!



Ha en bra midsommar förresten!

Kram

2010-06-25 @ 08:31:15
URL: http://polkadotcadaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: