Film tips!!!

Ja jag vet de e sommar å då ska man ju inte vara inne å titta på TV. Då vill man INTE vara inne å titta på TV! Men nu e de ju så att jag bor i sverige =P å har där med svenskt väder, lite sol, lite blåst, lite åska(då ska man ju inte ha på TV.n, men den bärbara datorn funkar fint) och ja just de lite regn... å då e de ju helt perfekt att passa på att krypa ner under en filt i soffan med en bra film. Här kommer tippsen!

Kul film lättsam och bra gjort kommer jag nog att se igen



Filmen innehåller en del "pikära" siturationer som man bara måste skratta åt!



Tror den här går under "action komedi" men den bara måste ses! Tina Fay e ju bara såå rolig!!!



När vi ändå e inne på Tina Fay så vill jag på minna om den här filmen! man skrattar! De var ett bra tag sen jag såg den och jag har sett den mer än en gång!



Tre par på en paradis ö med terapi...kan de bli annat än trubbel =kul =)


Vill man ha en serie så tycker jag att man ska satsa på 30 rock. Korta roliga avsnitt. Finns ett par sesoner ute nu kolla runt!

Kan ju tillägga att de e min kära pojkvänn som letat upp de flesta av filmerna och att vi har sett dem tillsammans. Både han och jag har verkligen uppskattat alla!

Fest i går, inte bakis (faktist inte) men trött skulle verkligen behöva sova mer, hum får väll se hur de går med de...


Kommentarer
Postat av: Tush

Mycke bra filmer =)Sett en del av dom

2010-08-12 @ 11:08:24
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: