Vilken garderob!!!


Kolla in den här tjejens garderob jag har 2 komentarer:

A   imponerande att äga så mycket kläder och acessoarer och ha sån ordning, å andrasidan har man ett helt rum till förfogande e de nog rätt många som skulle lyckas, dock kan jag nog personligen inte lägga mig själv till den skaran (men jag jobbar på de *ler*)

B  Tjejer om era killar mammor eller liknande tycker att ni har för mycket kläder så kan ni ju visa de har inlägget, å Angel ja du har många skor men den här tjejen bjuder upp till en seriös "competition"

 kolla in "min nya vän i californien"


Var på keramiken i dag och klarade upp oavslutade affärer. Lunch med vitaminerna, handlat till mormors smörgås tårta, ringa dag rehab(letade en timma efter telefonnumert, som de tillslut visade sig att jag slängt, hittade de i ja just de återvinningen...(jo jag jobbar på att bli ordningsam) Hem med kännslan att jag borde vara "nånstans" En halvtimma försent insåg jag att de var till mia jag skulle och att vi hade styrelse möte i kväll..., tjejen har koll *not* tydligen! Jo styrelsemöte som sagt. Vann en ny kamera i kväll och har redan fått vinnar mail så jag hoppas de här ska bli en lyckat affär!

KRAMIS Tessy


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ligger i lä här XD

2009-11-25 @ 17:24:59
URL: http://nordsvensken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: