Gomorgon! =)

Klockan e nu 08.40 å jag e klädd sminkad packad viggo e rastad och sitter och äter frukost. Kanske inte lå´ter som nån större bedrift men för mig som inte ens brukar hinna titta åt datorn på morgonen är de verkligen de! Helt fantastiskt vad lite kortison kan göra, de e nästan värt att vara fet för *ler* (när jag tyvker inte jag e fet men de lät mer poienterande så). De e märkligt att vi människor, eller jag i allfall e så svår att lära för varenda gång (trots att de på sista tiden inte varit mer än 6 månader mellan gångerna) blir jag lika förvånad över hur pigg och rörlig jag blir, hoppar att jag får ha så här mycket efekt en månad i allafall...
nej nu e de bäst att jag slevar i mig joghurten, för trots att jag e i prinsip klar så finns de risk att jag kommer i sita minutern eller 10 försent (vet inte vad de beror på om jag e ärlig, jobbar på de). Jo mot ra:n!

Ha en fin dag alla kramis /Tesst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: