Reumatologen

Först reumatoligen i dag 09.00 (trodde farm till i går att de var 10.30) Vilket medföljde att jag var tvungen åka vid 07.40 uhh de e för tidigt altså i allfall för att klä på sig och åka till luleå, i allafall för mig! Men de funkade de e ju som tur är inte varje dag. De gick bra var aningen missnöjd över att min läkare bara brutalt tog fram en nål och köde in den i knäet och sen sa att jag inte fick gå! Kan man få lite för varning? Sen en spruta i höften och en i foten de e inte så farligt sticket känns mest, sen spränger de lite....jaja  Till Piteå rolig RA-träff. Blev jag och Mia i dag å vi har ju inga större problem med att underhålla varandre *ler*  Sen var jag på väg hem men insåg på vägen att jag inte hade lust att ligga på soffan och stirra på allt som borde göras i lägenheten, å jag vill inte häller att mina borden skulle stirra på mig, så jag for till mamma. Prefekt med lite servic de kan hon gått unna mig sen jag vart akut personal för henne! NU blir de sov läge

Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: