Hungrig!

just nu e jag bara hungrig och sugen och törstig, allt de beror naturligt vis på att jag inte får äta eller dricka (en lite mun till kvälls medecinen är systers order) andledningen till de är förståss att jag ska ta blodprov i mön, bla järn "status"?? eller nått å om jag har förstårr saken rätt så e de orsaken till min lilla fasta...tur att jag har tid på morgonen så jag kan äta sen, inte för att jag e speciellt hungrig på morgonen men som sagt vet man att man inte får så blir de genast mycket mer intressant. Jag kan knappt komma i håg jag inte fick göra nått så där markant måste ha varit når jag bodde hemma och ville va med kompisar i stället för släckt middag eller då jag ville att min kille skulle sova i mitt rum medans mamma och pappa tyckte att soffan i allrumet var mer lämpligt... jo de e möjligt att jag blir lite väl extrem just nu men jag e som sagt hungrig och får inte äta...snart e de en av mina favo pogram "prodject runway" ska ladda upp med lite nålnings project till de.

sen blir de att sova gått!! Kram /Tessy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: