Keramik prylar

Har suttit i dag och försökt få ordning på mitt fotoarkiv, de e massa dårliga bilder och dubbletter i en enda röra! Men de e kul oxå man hittar så måga kort man vill framkalla och sätta i album. I dag har jag ingen kamera hemma häller, den e i studion med Marcus och "my namne is death". De håller på att spela in sin första skiva, har studion i en vacka, så de e hårda pass för att hinna! Men i dag e ju då ett ypperligt tillfälle att lägga ut lite keramik bilder på saker som jag och andra har gjort.

                De 2 senaste sakerna jag färdigställde!


                            UTSTÄLLNING PÅ KYRKCENTER






Gjort av min duktiga kurskompisar med handledning av våran super dukliga lärare Ulla


Några av de dina sakerna sandra gjorde när vi gick kurs tillsamnan på medborgar skolan. Tyvärr, för min del har hon flyttat till Falköping för att plugga till guldsmed...men kul och bra för henne!


                  Design och tillverkning Sandra Lundmark



Kommentarer
Postat av: carro

Hej tjejen!

Vad roligt att se vad du har skapat och var du varit:) Du får säga till om du har någon försäljning av dina alster. Hoppas du mår bra och att vi ses snart. Stora kramar C.

2009-03-04 @ 09:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: