Unga reumatiker och Cafe Humlan

Började dagen med en ungareumatiker träff på RA förbundet i stan.
Pyssel och kaffe, mycket trevligt!


Här sitter vi djupt koncentredade. De e som svårt att både pyssla och vara social,
i allafall jag blir väldigt lätt inne i mitt.


Lena & Mia                  Det viktiga kaffet           Å mee


              Lenas alster...                                           ...och Mias

Mitt tänker jag inte lägga ut än....av giltiga skäl.

Som om jag inte hade fått nog av kaffet där så bestämde jag och Mia oss
för att åka till humlan och dricka mer!

                                     Cafe Humlan



                              Visst e de mysigt?!


Mias goda sallad åt ingen den här gången, men salladerna där kan jag
verligen rekomendera

Nu e de bara sängen som gäller för min del, godnatt!

*vinkar*/
                            


Kommentarer
Postat av: Mia

Heeej Vännen, tack för igår det var skojsigt som alltid=). Kul att träffas imorgon, jag gör allt för att inte åka på nån förkylning, känner mig lite krasslig men med c vitamin och The borde jag kunna mota bort eländet=). vinkar jag har lagt upp fler bilder på pixbox, ta en titt=) Camaro70.pixbox.se

2009-03-06 @ 09:43:24
URL: http://blogg.passagen.se/majsan-tankar/
Postat av: Anneli

Synd att det brann ner kram/Anneli

2010-01-05 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: