snabbtvätt?

Sitter här och väntar på att tvättmaskinen ska vara klar enligt min beräkning borde de vara frågan om ca 10 min. Sen ska de hela in i torktumlaren å bli tort hoppas de går fort!! Har hunnit vara på VC å lämnat brover tidigare i dag och förbi marcus å fått en lite pressent =) Har en hel drös med saker som borde göras här hemma (som vanligt) men i dag skiner solen och jag har inte tänkt och vara inne en minut längre än nödvändrig så disk och räkningar får ursäkta, de går ju i allafall ingenstans. De vat man ju däremot inte om solen gör och jag tänker inte chansa utan ta till vara varje soldag! E aningen frustrerad så jag inte lyckats hitta vad Liza Marklunds senaste bok heterm om jag inte har sagt de så e jag helt besatt av Annika Bengtsson och jag såg framför mig, mig i en solstol med katarina Ewerlöf i öronen läsandes ja just de den senaste boken....antar att fixa de blir ett senare projekt. Har just insett att fil och jordgubbar e riktigt gått (min frukost) Nu ska jag packa klart min "strandväska" så jag kan pysa när tvätten e klar. I dag är de stugan som hägrar!

kan hända att de blir nån uppdatering med bilder och sånt så småningon om jag "orkar"=(om solen går i moln)

ska titta till tvätten...yes klar nu e de bara tumlingen...

tillsist så vill jag bara säga att jag tänker på alla som sitter på sitt jobb en sån här dag (undantaget badvakter) untan möjligehet till ledighet....

pussåkram
              /Tessy


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åååh, tack Terez!

här sitter jag bakom skynken, framför en dataskärm. Blir mer och mer bitter på omvärlden, längtar efter semester, ledighet, sol, värme.. men det viktigaste av allt, ATT FÅ VILA OCH NJUTA!



och så kommer du med den värmande kommentaren om att du tänker på oss stackare. Tack Terez! =)



Hoppas du får det skönt i stugan

2009-06-25 @ 16:39:39
URL: http://polkadotcadaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: