Mitt PDOL

Vilken kväll! eller ska jag säja dag borjade med att sitta på kittelfjäll och festa (första gången jag e ute den tiden på dagen typ vid 13-tiden)Satt där och hade kul till fram åt midas tid då vi tog oss en liten bit mat för att sen pasera systemet och dra till Linea...

...för en hel kväll vi hade planer på en del annat men  utan något efektivt dragpåster så hände de inte så mycket. Gode tevlig kväll vilket som.

Kan hända att jag updaterar och pressenterar lite bilder då jag får de tillgängligt  =)

Nu blir de att sova och planen för i morgon e loppis och TALANGJACKTEN (jätte kul att titta på) hoppas att jag lyckas med dessa planer!

God natt!  /Tessy



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej, hade du en bra lördag? vi hade bara bra, en lugn bakisdag med grillning kan man säga.....Idag gör vi inte så mycket, inte än iallafall, huvva vad det är trist då regnet bara öser ner. Tjingeling

2009-07-26 @ 10:34:21
URL: http://bmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: