"online igen!!"

Hejsan! Nu efter en tid av totalt data selibat så känns de skönt att vara online igen. Andledningen till min frånvaro grundar sig i att jag dels inte känt eller haft nån inspiration/lust till att skriva och dels pga att vi inte haft nått internet hemma ( å andledningen till den tänker jag inte gå in på :-) ! ). Jag kan ju bara upplysa om att den stationära datorn inte längre överhuvudtaget går att starta. Vilket inte alls e kul eftersom jag har en hel del viktiga saker på den (som jag hoppas kunna rädda), tack och lov har jag alla mina kort säkrade i en box på nätet och den mapp som jag inte hunnit säkra flyttade jag lyckligtvis över på en usb kvällen innan datorn pensionerade sig.
"-Men hur kan du blogga om datorn e keff???"
Svaret är enkelt, jag har en laptop!
 Har nyligen investerat i en sån, men eftersom att den stora datorn... ja, hum... å marcus gillar oxå verkligen de här med portsbelt, så ska jag nog bli ägare till nått sånt här:
                                       typ....

har vart i luleå i dag, med mamma... Min "lilla" syster har blivit stor och börjat skolan (universitetet) Så vi skjutsade dit henne och en vän i dag/morse (07.20 hämtade de mig, ursh nästan omänskligt). Å i kväll/natt är lillan på första nollnings festen...ska bli spännande att höra hur hon känner sig efter en veckas party och introduktioner i skolan, kan bara vara hälsosamt enligt mig!
Nu avrundar jag mitt huvud dunkar så de e bäst att sussa, snabbt!
Kram/Tessy


Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis till ny dator!

Kanske man kan få ett mail och lite uppdatering

om vad som händer!

/Linn

2009-08-21 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: