J*VLA TEKNIK!

Å vad man...JAG blir less på all denna teknik. NU har jag äntligen en dator men då var de ju de här med iontrenett. Man kan säga att de är ungerfär 50% chans att komma in på nätet när man försöker. Å då jag vill kolla nått eller blogga så vill jag göra de nu! Inte försöka 10 gånger per dag innan man blir uppkopplad! Har i allfall pratat med min leverantör som lovar att de ska titta på ärendet och se om de kan göra förbättringar i systemet. Tellefonen fungerar ungefär på samma sätt eller ska jag sä'ga är ikke fungerande på samma sätt. De e så frustrerande när man lyfter luren å försöker ringa å så går de inte! Ja nog klagat....om bredbandsbolaget, nu går vi in på tele2 som är min kanal leverantör. För ett bra tagsen så slutade boxen fungera eller fungerade bara bär den kände för de å när de väl var i gång så funkade bara hälften av kanalerna. Ringde de hade fel på datasystemet så jag blev vänligen hänvisad till att försöka senare. Efter 3 gången (då jag var hyfsat irriterad) Så lovade Tjejen i andra änden att ringa upp när de fungerade, tack för de! De ringde lovade att sicka en ny box, som kom rättsabbt ca 1v. Kopplade in den å kände irritationen stiga och pulsen gå upp då kanalerna fortfarande inte fungerade. Ringde och fick förklarat att de kan ta nån timma då man har bytt box för kortet att hitta kanalerna. Väntar 2 timmar å de händer inget. Ringer igen ( håll i minnet att för varje samtal e de ca 10 min väntetid) å förklarar att jag inte får in kanalerna tjejen frågar hur jag har kopplat om jag har satt in baterierna rätt i dosan och övriga rutin frågor, allt e som de ska. Hon lovar att sicka ut nya signaler till kortet vilket kan ta mella 5 minn till 2 timmar om de inte fungerar så e de "bara" att jag återkommer!  Men de fungerade faktist så nu har jag äntligen kanaler på TV:n igen =)

hade roliga saker att skriva om oxå men e lite för upprörd för de får åter komma om saken, när humöret blivit bättre (borde inte ta så lång tid)
/Tessy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: